Pagini

marți, 28 iunie 2011

Portret la Cetatea Carului

Doar ce m-am intors de la Workshop si intrebarile au inceput sa curga, si cum eu stapanesc mai greu cuvintele am sa ma folosesc de imagini, atatea cate sunt. Locul este de nedescris in cuvinte, pensiunea Cetatea Carului fiind amplasata intr-un loc strategic inca de pe vremea Dacilor, care aveau aici un punct de veghe. Astfel ai vedere spre Muntii Bucegi daca esti cazat in camerele fara sot (pe dreapta) si Muntii Piatra Craiului daca esti cazat la cele cu sot (pe stanga). Cam asta poti fotografia direct din camere:

Vineri am facut cunostinta cu cei veniti si am stabilit planul de bataie ptr a doua zi, am mai alocat cateva ore de discutii privitor la setarile aparatelor, de ce alegem una de ce alegem alta.
 A doua zi dimineata am inceput sa fotografiem pe o vreme cetoasa, umeda:

Apoi a urmat o pauza,

masa si inca o mica pauza:

si am iesit iar la pozat:

si am pozat,

am pozat,

Pana a venit seara si ne-au rapit OZN-urile:

Dar am evadat si am inceput sa procesam imaginile pana la 1 noaptea:

Iar dupa selectiea fotografiilor mi-am dat seama ca avem recolta bogata.
Am sa postez rezultatele catorva dintre ei, de la restul urmand sa primesc fotografiile zilele astea.

Obreja Tina Genovia:

Anca Tanase:

Sebastian Bleoju:

Virgil:

Am trecut rapid prin toate si nu am putut departaja usor un castigator, astfel am hotarat ca la iesirea din Dobrogea (6-7-8 Octombrie) sa-i invit gratuit pe toti participantii la Workshop-ul de la Cetatea Carului. Sa le arat Dobrogea mea, sa facem portrete la cetatea Enisala si pe la Pietrele Mariei de langa Greci.

Cand sa plecam de la Ceatatea Carului s-a lasat cu bataie, dupa ce initial am pozat civilizat, in grup compact. A fost de la scule, toti vroiau teleul mare:

Am invins pana la urma

asta pana m-a lucrat Geanina. Evident, pe la spate!

Urmeaza Revansa din Dobrogea! Asta daca fac rost de Braga! Cica ajuta la vindecarea ranilor.

4 comentarii:

1. Cu asa prezenţe feminine (ce estompeaza mareţiile montane :)), cu un usor aer retro flower-power, era imposibil ca uorkşopu' să nu iasă altfel decât perfect! Sper că spiritul anilor 60-70 a fost cu voi:)!

RăspundețiȘtergere
  2. Sunt invidios pe și încăntat de talentul vostru !

3. Cornea Raducu Sabin29 septembrie 2011, 11:07

Ce mult ma bucur ca se va repeta. Cine zicea ca "o minune nu se repeta de doua ori, sau ca nu tine prea mult"? Iata si exceptia!

RăspundețiȘtergere
  4. incercand sa imi platesc o datorie, am luat tot blogul la puricat. da, nu imi scapase nimic, dar mi-a placut sa rasfoiesc toate paginile, sa retraiesc acele clipe cand am descoperit blogul, cand am citit prima data una articol de aici sau emotia asteptarii unui nou post. m-am simtit ca atunci cand revad un film bun.